Re: ATmega z zintegrowanym torem radiowym ZigBee

W dniu 2010-01-13 18:47, T.M.F. pisze:

> Robilo by sie, gdyby ich pomysly byly dostepne w handlu - niestety > > praktycznie wszystkie nowe procesory Atmela istnieja tylko wirtualnie. > > Oczywiście zawsze jest opóźnienie, ale chociaż wiadomo na co warto > czekać. Poza tym istnieją też sample - w firmie robiliśmy projekt m.in. > z AT91SAM7S256 jadąc na początku na próbkach (chyba z JM). Dopiero po > kilku miesiącach procki były dostępne normalnie w handlu (i przy okazji > okazało się, że jednak mają bootloader ROMowy - próbki nie miały i > trzeba było programować przez JTAG). > > -- > Adam Dybkowski >
> [...]

Przepraszam Panie Adamie za taki mały offtop, ale wszedłem na pańską stronkę (dybkowski.net) i znalazłem tam ciekawy programator ISP, czy ma Pan w swoich zasobach jakieś linki czy też materiały w naszym ojczystym języku, które by dotyczyły podobnych programatorów dla procesorów z serii Atmega, pytam bo jestem totalnym laikiem, dopiero co rozpocząłem przygodę z programowaniem AVR'ów, wstyd się przyznać ale prawdopodobnie uszkodziłem swojego AVR Dragon'a. Z góry dzięki

Reply to
bobofrut