Rdzienie Polferu

Sat, 2 Aug 2003 20:18:57 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Bizon" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Swego czasu tez szukalem. Ich strona jest martwa (maile tez olewaja), ale byl numer telefonu. Zadzwonilem do Losic, pogadalem z nimi grzecznie ze interesuja mnie dane rdzeni ktore kiedys produkowali i ZA DARMO wyslali mi katalog ze wszystkimi danymi. Ksiazeczka wydana bardzo ladnie, zwiera wszystkie dane (zarowno mechaniczne jak i magnetyczne :-)) ) rdzeni. Zaznaczyli wprawdzie ze rdzeni juz nie produkuja, ale katalog mi wyslali. Dodatkowo w katalogu jest tez opis wszystkich filtrow 7x7 10x10 i wogole roznych innych produktow.

Reply to
BLE_Maciek

Witam! Szukam duzych rdzeniu Polferu. Np. E65. Czy sa one jeszcze gdzies do dostania?

Pozdroofka Karol

Reply to
Bizon

Witam, Tak z ciekawości Polferu już nie ma? JanuszR

Reply to
Janusz Raniszewski

Witam! Moze jakas strona www? Nie moge nic znalezc.

Pozdroofka KArol

U¿ytkownik "jerry1111" napisa³ w wiadomo¶ci news:bgjqoi$nru$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Bizon

Witam! Mam jedno zasadnicze pytanie. Gdzie dostane tanio duuze rdzenie tak na 1,5 - 2 kW ? Pozdroofka Karol

U¿ytkownik "Krzysiek CBB" napisa³ w wiadomo¶ci news:bgjp21$huc$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Bizon

Miesci sie w Warszawie tam, gdzie kiedys byla Elwa (ale nie pamietam co to za ulica, moze ul. Wynalazek?).

--
jerry

Jesli pedzisz bimber, pamietaj:
- z burakow nalezy w pierwszej kolejnosci sciagnac dresy
(c) by Daniel
Reply to
jerry1111

Wed, 06 Aug 2003 13:29:59 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Oj, a moze i tak, walnalem sie. Nie wiem co mi sie Chlodna z Dzielna pomieszala.

Reply to
BLE_Maciek

:-) To zesmy sie dogadali, bo ja pisalem o Geomecie...

Reply to
jerry1111

jerry1111 napisal(a):

A Geomet tez byl swego czasu na Dzielnej, w budynku Polferu.

Reply to
Marcin E. Hamerla