przytrzymanie przycisku - szybsze naliczanie

Witam

Pytanie z techniki cyfrowej. Buduje sobie zegarek i mam taki problem. Nie wiem jak zrealizować funkcję przycisku. Chodzi o nastawiania czasu (minuty) tak aby dłuższe przytrzymanie switch'a powodowało przyśpieszenie naliczania wartości. (tak jak to było w zegarkach elektronicznych na rękę).

W jaki sposób sa realizować taką funkcję wyłącznie na elementach techniki cyfrowej? (bez analogówki)

Dodam że projekt robię w MaxPlus+'ie

Pozdrawiam

Reply to
Tomek Sojer

Czyli mój przycisk będzie sterował Multiplexerem tak?

Reply to
Tomek Sojer

Dnia 03-12-2006 o 22:02:40 Konop snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

dzięki wielkie za poświęcenie czasu:D dzięki Tobie będe mógł spać spokojnie :]

Pozdrawiam.

Reply to
Tomek Sojer