PRZYJMĘ

witam moze ma ktoś starego laptopa ? chetnie przyjme do nauki moze ktoś wspomoże młodszego kolege pzdr <arcin

Reply to
marcin

Laptopa do nauki? A czego się będziesz uczył na tym "lanserskim" sprzęcie? Nie lepszy normalny PCet?

Reply to
Piotr Chmiel

Dnia Sun, 5 Mar 2006 13:49:40 +0100, Piotr Chmiel napisał(a):

A poza tym ja na ten przykład, żeby zarobić na swoje potrzeby po prostu pracowałem, różnie rzeczy się robiło, niekoniecznie przyjemne i po myśli...

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

On tez pracuje, tyle ze glowa :)) pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J