[Protel] pytanko.. .

Tworze sobie w swojej bibliotece schematy scalakow i teraz pytanie: co zrobic zeby numerowal mi wyprowadzenia od 1? wiem ze gdzies sie to ustawia ale za chiny ludowe nie moge sobie przypomniec gdzie :/ z gory dzieki!

Reply to
HaveAnO

Użytkownik HaveAnO napisał:

w którym protelu? Z tego co pamiętam to jest ustawione domyślnie.

Reply to
AdelA

Dnia Sat, 29 Oct 2005 16:17:36 +0200, AdelA napisał(a):

99SE, no wlasnie nie, bo jak rysuje sobie kolejny scalak w bibliotece, to nie zaczyna mi tych nozek od 1 numerowac, tylko dalsze :/
Reply to
HaveAnO

Jak taszczysz nożkę to wcisnij tab i wpisz odpowiedni numer, kolejna nożka będzie miała numer o jeden większy.

Reply to
Zbych

Użytkownik HaveAnO napisał:

Trochę źle zrozumiałem pytanko twoje bo myślałem, że ci w ogóle nie zwiększa jak wstawiasz następny pin stąd moje pytanie. Nie będę odpowiadał bo ZBYCH już to zrobił :-).

Reply to
AdelA

Dnia Sat, 29 Oct 2005 16:24:38 +0200, Zbych napisał(a):

dzieki :)

Reply to
HaveAnO