Prosze o przetłumaczenie krótkiego fragmentu specyfikacji

Nie moge zrozumieć o co chodzi w tym zapisie, a jest on dla mnie ważny, ponieważ nie weim gdzie podłączyć linie ACK, RD i WR w PCF8584 którego to właśnie dotyczy ten fragment. JEst wyjątkowo zakręcony i nie moge sobie z nim dac rady. POMOŻECIE!? :)

"Interface Mode Control (IMC) Selection of either an 80XX mode or 68000 mode interface is achieved by detection of the first WR-CS signal sequence. The concept takes advantage of the fact that the write control input is common for both types of interfaces. An 80XX-type interface is default. If a HIGH-to-LOW transition ofWR(R/W) is detected while CS is HIGH, the 68000-type interface mode is selected and the DTACK output is enabled. Care must be taken that WR and CS are stable after reset."

Reply to
Panoramix

"Zarządzanie trybem pracy interfejsu (IMC) Wybór trybu pracy interfejsu spośród trybów 80xx i 68000 opiera się na wykrywaniu [chyba w sensie: badaniu -- przyp mój] pierwszej [po resecie?! -- przyp. mój] sekwencji sygnałów WR-CS. Wykorzystano fakt, że wejście sterowania zapisem jest wspólne dla obu rodzajów interfejsów. Tryb 80xx jest domyślnym trybem pracy. Jeżeli podczas obecności na wyprowadzeniu CS stanu wysokiego na wyprowadzeniu WR pojawi się zbocze opadające, układ przechodzi do trybu 68000 i uaktywnia wyjście DTACK. Należy zapewnić stabilność sygnałów CS i WR po resecie."

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Dzięki wielkie.