Prosze o pomoc w sprawie Diody - Monitor

Witam.

Mam tu ja taki monitor, w ktorym poszla miedzy innymi pewna dioda ta dioda to RP1H.

Znalazlem natomiast cos oto takiego w domu: MUR4100E

Tu parametry RP1H:

A tutaj MUR4100E:

Najmocniej prosze niech mi ktos powie czy ta RP1H moge zastapic MUR-em w nadzieji ze nic sie nie spali do reszty :).

Jezeli chodzi o impedancje przy pradzie stalym (mierzylem na omomierzu) to mur ma wieksza.

Pomozcie.

Pozdrawiam.

Reply to
Max

Impedancja przy prądzie stałym, powiadasz? Mierzona omomierzem... To tak jak prędkość mierzona w czasie postoju?

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Rozumiem :).

Nie do konca wiem jak do tego podejsc, a umiem tylko bardzo prostolinijnie.

Ogolnie chcialbym wiedziec czy ten MUR zamiast RP nie zaszkodzi monitorowi.

Ew jakies zamienniki RP1H czy cos, bo samej RP1H juz wiem ze nigdzie nie dostane w zasiegu.

Reply to
Max

Użytkownik SP9LWH napisał:

Wlasnie ogladalem. Dioda znajduje sie w miejscu gdzie jest wyjscie z generatora syg. prostokatnego do trafo WN.

HMMMM

Reply to
Max

Użytkownik SP9LWH napisał: