Prośba o pomoc w identyfikacji elementu SMD

Hej,

W zasilaczu do Tsunami Proxim na małej pionowo wlutowanej płytce są 2 elementy w obudowie SO-8 opisane:

4559 [nieczytelny znaczek] AI [znak delty] W53C

Ktoś z Was wie co to może być ? zasilacz uszkodzony po burzy i wszystko wskazuje na tą właśnie płytke.

Reply to
Verox

On Sat, 12 Jul 2008 09:26:34 +0000 (UTC), Verox napisał:

Dobra, zrobiłem mu sekcje kombinerkami - wewnątrz dwie struktury. To se wyguglałem ZXMC4559DN8 COMPLEMENTARY 60V ENHANCEMENT MODE MOSFET - tak jakby ktos kiedyś szukał.

Reply to
Verox

Takie numerki to Siliconix. Si4559