program do symulacji obwodów

Witam

Kiedyś pare lat temu używałem Workbanch Elektronik 4.0 ale jakoś się zepsuł. W zwiazku z trudem uzyskania tego programu ściągnałem sobie Multisim7. Jak widać w tej branży postęp poszedł mocno do przodu. Niestety mam problemy z tym Multisim. Zaprojektowałem obwód bardzo prosty lez wyrzuca mi błedy podczas symulacji po krótkim czasie symulacji.

W związku z tym pytanie moje czy ktoś zna jakiś prostszy program do symulacji obwodów najlpieje freeware a jeśli takowe nie istnieją to trudno niech będzie comercial. Dobrze żeby nie był aż tak bardzo skomplikowany co by pozwolił mi na symulacje prostych obwodów.

Dziękuję z góry

Reply to
maximus

Dobry i darmowy jest SwCAD III ze strony linear technology

Reply to
futu