Praca - DELPHI Krakow

Czesc,

W ostatniej EP pojawilo sie ogloszenie o pracy w firmie Delphi z Krakowa. Czy ktos moze wie cos wiecej na ich temat? Wyzyskiwacze? Solidni? Mocno wymagajacy? Co to za firma? Z gory dzieki za wszelkie info.

Wlad

Reply to
Wlad

Raczej tak sadzac po obecnych trendach .. ale zalezy czy dla Ciebie praca w sb i nd to wyzysk czy nie...

Tak.

Ale jak nie znasz dobrze sie narzeczy i nie znasz co najmniej angielskiego to nawet nie idz ... Pzdr

Reply to
buke

Sądząc po wyglądzie strony (patrz wyżej) to straszna tandeta. Nie potrafią nawet ustawić kodowania polskich znaków - albo to olewają. AW

Reply to
AW

Użytkownik "AW" <pipek snipped-for-privacy@hotmail-kropka-com.cos.tam> napisał w wiadomości news:can7bi$qa9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

www. to jest NAJWAŻNIEJSZE ?, Chyba dla studenta, a nie dla światowego koncernu motoryzacyjnego, ani jego klientów:-(

Reply to
SP9LWH

Hmm, no cóż jest to oczywiście kwestia gustu. I mogę Cię zapewnić, że większość znanych mi studentów nie przykłada wagi do takich "drobnostek". Ta lekceważona przez Ciebie strona www - jest jakąś wizytówką firmy, tak jak Twój ubiór gdy np. idziesz pytać o pracę. Być może jest Ci to obojętne czy np. urzędnik w banku rozmawiając o Twoich pieniądzach dłubie w nosie, bo mi - nie.

AW

Reply to
AW

W banku to mnie glownie interesuje jaki parking maja dla klientow, oprocentowanie i czy kredyt dadza. Moze sobie w podartych dzinsach byc i dlubac w nosie, bylebym zalatwil co trzeba :-)