Poszukuję usilnie SN75160BN

Witam! Wyczerpałem już moje znajomości krajowe. Może ktoś ma coś takiego. Potrzebuję 2 sztuki. Pozdr Darek

Reply to
Darek Patryn

A nie jest to 74160?

Władysław

---------------------------------------------------------------------- Prawie 40.000 samochodow na sprzedaz! >>>

Władysław Skoczylas

Pewnie jednak 75160. Do GPIB.

Reply to
Mariusz Dybiec

Mon, 12 Sep 2005 20:50:58 +0200, na pl.misc.elektronika, Mariusz Dybiec napisal(a):

Ano niestety 75160 - właśnie do General Purpose .......:) Ktoś niestety przyciął kabel, którym leciało to "purpose" :))) i kiszka :((

Reply to
Darek Patryn

Zobacz w cyfronice, SN75160

Pozdro.. Rycho

Reply to
Rycho

Użytkownik "Rycho" snipped-for-privacy@wp.pl.tylkobezspamu> napisał w wiadomości news:op.swz9g0xclrdem7@rysiek

Najszybciej w TVSat, choć trzeba kupić całą listwę (25szt.), ale za to tanio:

a tu drożej, choć w nagrodę można nabyć 1+:

Tutaj 75160 egzystuje jako byt wirtualny, tzn. z ceną "utajnioną":
W razie desperacji można jeszcze ściągnąć z Farnell-a (np. za pośrednictwem TME):
lub Distrelec-a: (art. No: 645850)
( ->
)

Reply to
Marek Dzwonnik

Mon, 12 Sep 2005 23:25:01 +0200, na pl.misc.elektronika, Marek Dzwonnik napisal(a):

Dzięki serdeczne wszystkim. Trochę mi ulżyło ( w kieszeni oczywiście ) :))) pozdr Darek

Reply to
Darek Patryn