poszukuje programisty procesor pic! - poznan

Witam!

problem jest nastepujacy:

-szukam programisty do zaprogramowania procesora PIC

-program jest sredni umiejetnosciowo i czasochlonnosciowo

-nastawienie raczej na szybka realizacje (robil to dla mnie jeden programista, ale po miesiacu okazalo się, ze nas zwodzil i nawet spec. dobrze nie przeczytal :( - no cóż zdarza sie...)

-chcę za to dobrze zaplacić, jaka umowa - jestem elastyczny- dogadamy sie

-najlepiej, aby programista byl z Poznania

Jezeli jest ktos choc troche zainteresowany to poprosze o szybki kontakt. Najlepiej jeszcze w weekend.

Jak się spotkamy to poznsz szczegoly i wtedy ewentualnie podejmiesz konkretna decyzje + dogadamy sie co do kwoty.

Jezeli nie masz czasu, checi, nie potrzebne Ci sa pieniadze, czy jeszcze inny problem (niewazne jakiego powodu), a znasz kogos, kto ma doswiadczenie, umiejetności, checi (najlepiej gdyby byl z Poznania) - to poprosze o kontakt do tej osoby.

Pozdrawiam

gumma [at] o2 [dot] pl

Reply to
Karol