podłączenie

Mam pytanko czy jest możliwe podłączenie światła ostrzegawczego(kogut); 12V prąd stały pod zasilacz komputerowy? kontakt na gg 3822716 z góry dziękuje za pomoc.

Reply to
maciej

Możliwe jest, zadziała praktycznie na 100%, z jednym zastrzeżeniem - jeśli nie podepniesz jednocześnie do zasilacza za dużego obciążenia. Nie mam zielonego pojęcia, jaki prąd pobiera ten Twój kogut, ale jego moc + moc kompa nie może przekroczyć mocy zasilacza i jednocześnie pobór prądu z gałęzi 12V przez wszystkie urządzenia nie może przekroczyć tego maksymalnego, podanego na zasilaczu.

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

maciej się wziął i wyklepał:

Czyżbyś był z oddziałów od kontroli komputerów pod kątem nielegalnego oprogramowania?

Reply to
scx