początki z ATmega32

To najpierw przeczytaj

Reply to
stchebel
inny punkt siedzenia...

To uwierz i nie kombinuj z wymyślaniem koła, zostaw asemblera kompilatorowi, to nie 51'. Jak będziesz miał ARMa to też będziesz klepał w asm?

Reply to
Jakub Rakus

trudno sie z Tobą nie zgodzić, ale ja chciałbym wiedzieć, znalazłem taki dokument (do archiwum, którego i tak już nie ma): Atmel AT1886: Mixing Assembly and C with AVRGCC

ale jakby niepełny i po łebkach... więć jakby mi Ktoś napisał to by było fajnie...

a co złego jest w programowaniu w assemblerze? już nie modny?

Reply to
inny punkt siedzenia...

Musisz być w tym dobry, zęby napisać wydajniejszy kod niż wyjdzie po skompilowaniu z c. A jesteś w czymś dobry?

Reply to
Mario

Musisz być w tym dobry, żeby napisać w asemblerze szybszy kod niż wyjdzie po skompilowaniu z c. A jesteś w czymś dobry?

Reply to
Mario

no dobra, ten pdf sporo wyjaśnia, ale jeszcze jedna sprawa, wspomina się tam o przekazywaniu parametrów do finkcji w assemblerze... jak to z tym jest? np. jeśli przekazujemy dużo parametrów które odkładane są na stosie, to czy program w assemblerze musi wszystki parametry zdjąć ze stosu zanim wróci?

Reply to
inny punkt siedzenia...