PANASONIC - odpowiedz w zwiazku z podlaczeniem HDMI

bartek pisze:

To jest siła Usenetu. Rozglądam się za telewizorem i już wiem, że firmę Panasonic będę omijał.

W tej chwili na mojej czarnej liście są dwie firmy:

  • SONY - za całokształt, jeśli chodzi o stosunek do klienta - m.in. forsowanie własnych standardów (np. Memory Stick), żeby nachalnie wyciągać od klienta forsę

  • PANASONIC - za problemy o których pisze bartek

Zachęcam pozostałych grupowiczów do zgłaszania własnych uwag co do różnych producentów.

Rockk pisze:

Sorry za czepliwość, ale Chińska ;)... akurat błąd na pierwszej (wielkiej) literze trochę rzuca się w oczy ;P;P;P... A swoją drogą - tak a czarna lista nie kazałaby nikomu omijać jakiejś firmy... po prostu umożliwiałaby zwracać uwagę na pewne problemy itp... jeśli będę szukał telewizora za jakiś czas, to w przypadku Panasonica zapewne zapytam, czy można podłączyć kompa itp... a jak będę kupować Sony,to zobaczę, czy stosują jakieś własne standardy, które dla mnie są WAŻNE!!

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Witam

Konop napisał(a) :

Czarna lista powinna obejmować nie tylko markę producenta, ale też serwis, co przełoży się też na markę.

Które serwisy są poniżej dna?

Siemens - GSM-y Gdynia, Gdańsk (nie chce mi się szukać które to były) i centralny CCS, ul. Taneczna, W-wa - pracują tam debile nie potrafiące zrozumieć prostego tekstu napisanego po polsku (opis usterki). Nie znają zasad działania elektroniki. I nawet pani radca prawny z Centrali na Żupniczej bełkotała odpowiadając pisemnie na nie moje pytania :-)

Canon - aparaty Serwis na Żytniej, W-wa. I to sprawę już wyjaśnia :-D Grupowicze z p.r.foto-cyfrowa znają hasło "serwis na Żytniej". Kto tam był - wyrazy współczucia. Sprzęt wraca bardziej zepsuty niż był przed serwisem. Z własnego ogródka - także i tam pracują debile nie potrafiące zrozumieć prostego tekstu napisanego po polsku (opis usterki). Także po interwencji pani kierownik. Nie znają zasad działania elektroniki. I brudasy brudzące wnętrze aparatów. Aparat wysłany z drobną usterką był tam 3 razy, bo w międzyczasie zepsuli go totalnie, a usterki i tak w końcu nie naprawili.

Ostre słowa. Nie boję się. Wszystko poparte dokumentami.

Reply to
Zbynek Ltd.

Dnia Thu, 04 Sep 2008 15:59:41 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

Samsung - honoruje tylko karty gwarancyjne Samsung Electronics Polska - czyli sprzęt na eurogwarancji nie podlega ich warunkom :( - sporo sprzętu w sklepach internetowych to sprzęt sprowadzany z pominięciem SEP

Reply to
Danny

Ale to akurat nie dziwne - za tani wyrob, nie oplaca sie naprawiac. To samo bedziesz mial u wielu innych firm, w zasadzie u wszystkich :-)

Takie serwisy to ja lubię :) Przy obecnych spadkach cen serwis który doprowadza swoja nieudolnością do zwrotu kasy to skarb :)

Reply to
Padre

Cezar pisze:

LOL! ale czy z tego nie wynika, że podłączanie komputera osobistego za pomocą innego kabla HDMI niż pełnożyłowy nie jest nie przewidziane! Jestem trochę do tyły z technologią i nie znam HDMI - są jeszcze jakieś inne kable niż "pelnozylowe"? :)

BTW.. czy wie ktoś może w czym leży problem w podłącznieniu PCta do odbiornika HDMI?

PZDR Shaman

Reply to
shaman