OPTSIM

Potrzebuje tego programu do pracy dyplomowej czy ktos moglby mi go udostepnic Pozdrawiam

Reply to
Waldemar Dudek

Masz 30-dniowy trial do ściągnięcia ze strony producenta.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tomasz Piasecki napisal(a):

Jesli prace dyplomowa bedzie robil w standartowym czasie, czyli przez dwa lata, to nie wystarczy.

Reply to
Marcin E. Hamerla

:)

Promotor pracy powinien się zatroszczyć o software. Jak to możliwe że dyplomant ma coś zrobić programem do którego nie ma dostępu?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tomasz Piasecki <mtbrider@_-nospam-_.poczta.onet.pl> napisał(a):

Ale tam jest cale nabozenstwo z jakas rejestracja, w normalny sposob nie da rady?

Reply to
Waldemar Dudek

Tomasz Piasecki <mtbrider@_-nospam-_.poczta.onet.pl> napisał(a):

Mam dostep ale na uczelni, ale zeby to robic musze zmitrezyc troche czasu i wolalbym miec na domowym kompie poprostu byloby latwiej pozdrawiam:)

Reply to
Waldemar Dudek

Coś za coś. Oni dają triala w zamian chcą e-mail.

Co nazywasz normalnym sposobem?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tomasz Piasecki <mtbrider@_-nospam-_.poczta.onet.pl> napisał(a):

gdyby to byl tylko mail to juz dawno bym podal, ale tam jak widziales jest oprocz tego jeszcze 4 pola do wypelnienia a przeciez w perspektywie i tak tego programu nie kupie (prywatnie) a wiec nie jestem potencjalnie dobrym klientem a chce sie tylko szkolic. Normalny sposob to dla mnie bez zobowiazan Pozdrawiam (zamiast tych dialogow juz moglbym sie z nim blizej zapoznawac)

Reply to
Waldemar Dudek

Waldemar Dudek napisal(a):

Podaj jakies fikcyjne dane i tymczasowy email. W czym problem?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX> napisał(a):

Dzieki, tak tez zrobilem chociaz pisza ze to wersja demo nie wpelni funkcjonalna na razie nie patrzylem na czym polega jej uposledzenie, jak ktos cwiczyl moze wyrazi swoje zdanie Jeszcze raz dzieki za oddzwieki .Pozdrawiam

Reply to
Waldemar Dudek

Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX> napisał(a):

Jeszcze maly klopocik bo ta najnowsza wersja dziala pod 2000/XP czy jest dostepna wersja na win98 zapewne troche starsza?

Reply to
Waldemar Dudek