Obudowy do LCD...

Witam, poszukuje jakiejs firmy handlujacej obudowami do LCD, przymierzalem uniwersalne ale nie wyglada to estetycznie :( chcialbym powiedzmy zamknac alfanumeryczny 116mm x 37mm w jakiejs ladnej obudowie i przymocowac powiedzmy na jakims wysiegniku do sciany... czyli np. cos w podobie tych obudow lcd co maja kasy fiskalne etc... Niby samemu mozna taka obudowe wykonac z blachy... ale zalezy mi na estetyce.

Pozdrawiam, Mario.

Reply to
angel
Andrzej Kasprzak
Reply to
Marek Dzwonnik

Aż się prosi o termotransfer w wyżymaczce ;-)

A termotransfer chwyci na innych materialach niz miedz? Ja ostatnio probowalem na aluminium i nie za bardzo trzymalo.

Chociaz moze za slabo zagrzalem, bo plyta miala grubosc 3mm. Albo niezbyt dokladnie przygotowalem podloze.

Reply to
myst1

myst1 napisał(a):

Na cienkiej blasze ~1mm o rozmiarze 300*90mm wyszło całkiem elegancko :-)

Reply to
badworm

Żelazko czy wyżymaczka?

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Oczywiście, że żelazko(mocno tuningowane :-) ) - prasowane niejako na dwie raty bo płyta grzejna ma format A5, wydruk zresztą też był w dwóch kawałkach i potem dopasowywany.

Reply to
badworm

A na wyżymaczce wyszłoby od jednego razu ;-P

BTW: przygotowałem ostatnio dla syna płytkę - ideał. Nawet otworki 10 mils wyszły. Niestety - mój skaner nie radzi sobie z płytkami i skan nie nadaje się do publikacji :-(

BTW2: czy ktoś wie, jak sobie radzić ze smugami po tonerze na laminacie? Toner usuwam mocząc płytkę chwilkę w acetonie a potem szybko ścieram papierem toaletowym namoczonym również w acetonie. I czasem zmywa się idealnie a czasem pozostają zaszarzone ślady tonera. Wygląda to niechlujnie i psuje radość z dobrze wykonanej roboty. Jak już toner 'złapie' laminat to nie ma żadnej siły, żeby to usunąć :-(

:O To są otworki dekoracyjne czy masz takie wiertło i pewną rękę?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Czy mi sie wydaje czy cos pisales ze kilka razy trzeba przepuszczac ? :-)

te neodymowe magnesy ponoc cudowne :-)

Prosty skutek lenistwa - nie chciało mi się malować nowych padów i po prostu pogrubiłem linię - pozostał otwór 10 mils. Przy smażeniu płytki trochę się zmniejszył ale i tak był wystarczający, że wiertło 0.8 się nie zsuwało.

Jasne. Ale po pierwszym razie już nie trzeba się martwić, że coś się przesunie.

Ty się nabijaj ale podsunąłeś mi całkiem dobry pomysł - toner zawiera ferromagnetyk - czas kupić magnes do usuwania tonera z płytek.

Marek Dzwonnik
Reply to
Andrzej Kasprzak

Andrzej Kasprzak napisał(a):

Aluminium można trawić w roztworze NaOH ale przy większych grubościach trochę to trwa i jest kłopot z zabezpieczeniem np. drugiej strony blachy

- sprawdziłem farbę akrylową, olejną oraz chlorokauczukową i każdą góra po kwadransie już nie spełniała swojej roli :-(

Reply to
badworm

Nitro? Ewentualnie zabezpieczyć folią samoprzylepną.

Piotr Wyderski