Nieco stare części elektroniczne

Mogę oddać za darmo (koszt fatygi) kartonik starych części elektronicznych, które mogą się przydać dla kogoś kto buduję wzmacniacze w.cz. wg. starych sposobów. Tj. trymery, kondensatory przepustowe, radiatory, 3 transformatory 120W. I sporo różnej maści drobnostek, kondensatorków, diodek, itp. Mieszkam w Krakowie. Jak coś to proszę o telefon, bo bardzo rzadko zaglądam na newsy. Oto numer 12

264 96 50. Zapomniałem dodać, że w komplecie są różne książki.
Reply to
adrianmusial