Montaz glowicy hyperband - mozliwy?

Witam,

Pytam tutaj bo nigdzie indziej nie znajdę osób wiedzących trochę więcej niż "standard user" - a na pl.rec.telewizja moje pytanie by utonęło wśród dyskusji o pirackich kartach do cyfry+... :)

Chodzi o telewizorek - nawet dosyć młody, kupiony niecały rok temu. Jest to samsung CZ21A083N -

Problem polega na tym, że gdy go kupowałem nie wiedziałem że będzie kiedyś podłączony do kablówki... no i teraz się okazało że trzeba było pomyśleć :-/

Czy w takim telewizorze można zmienić tuner na obsługujący hyperband? Szukałem conieco w goglach, ale tam trafiałem tylko na opisy TV posiadających tuner hyperband :-/

Byłbym wdzięczny za sugestie co robić z tym fantem :)

Pozdrawiam,

Reply to
Jacek Osiecki

to zalezy jaka masz tzw syneteze jesli ustawiasz TV w taki sposob ze pokazuje numer kanalu, to bedzie ciezka sprawa, bo zazwyczaj wymaga zmiany procesora lub przelaczenia go w tryb hyperband o ile jest to mozliwe w trybieserwosowym ub za pomoca zworek. Natomiast jesli przy wyszukiwaniu stacji pokazuje tylko "pasek postepu" to najprawdopodobniej masz synteze napieciowa, i wymaina bedzie ograniczac sie do kupienia glowicy, wylutowania starej i wlutowaniu nowej. W dzisiajeszych TV wyprowadzenia sa czesto ustandaryzowane, tak tez jak napiecia..zasilania. w najgorszym przypadku trzeba bedzie polaczyc ja przewodami... ja takie glowice hyperband kupowalem po 25..35zl na wolumenie lub w poltronicu Pozdr GReg

Reply to
Greg