Moduły TIBBO

Hey.

Używał ktos może tych modułów do podłączenia swojego procka z siecią? Ja jestem na etapie wysyłania do PC poprzez RS-a danych. Te kostki TIBBO steruje się właśnie przez RS-a ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Trzeba jakoś ustawić adres IP i pewnie wiele innych rzeczy o których narazie nie mam pojęcia. Może mnie ktoś nakierować na dobrą droge?

hey.

Reply to
Look

Użytkownik "Look" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news:dc2h04$fks$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Używał.... Na płycie instalacyjnej od Tibbo dołączony jest program "Connection Wizard" ktróry prowadzi za rączkę przez całą konfigurację modułu, i instaluje wirualny port szeregowy do którego potem odwołuje się aplikacja pracująca na PC. Możesz też użyć programu "DS Manager" który pozwala na zmianę IP, parametrów transmisji itp. Dokładnie wszystko jest opisane w pdf'ie dołączonym do płyty. W EP z przed 4-5miesięcy też było co nieco ntt. opisane.

pozdrawiam Markofes.

Reply to
markofes