Marek Dzwonnik

Powitanko,

Smutna wiadomość. Weterani Usenetu zapewne pamiętają Marka. Zawsze chętnie i fachowo, acz przystępnie odpowiadajacego na pytania, autora ciekawych postów na tej grupie i artykułów w EP. Zawsze chętnego do pomocy. Zmarł kilka dni temu. Ostatnie pożegnanie w piątek 27.10 o godz. 13 w Domu Pogrzebowym w Otwocku ul. Batorego 44a.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Pamiętam. Pisywał tu, potem przestał. Poznałem go kiedyś (okolice 2001,

2002) w Semiconductors Bank.

Pamiętam go jako sympatycznego i inteligentnego człowieka z dużą wiedzą.

Przykro...

Dzięki za wrzucenie tej informacji.

Adam

Reply to
Arnold Ziffel

W dniu 20.10.2023 o 02:22, Pawel "O'Pajak" pisze:

A już się ucieszyłem widząc nazwisko, tyle że nie w polu "nadawca" ale "temat". Ostatni Jego wpis 10 lat temu. 21.10.2014.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

:/ o wielu nie wiemy więc dziękuję za podzielenie się informacją

Reply to
sirapacz

Pawel "O'Pajak" napisał(a):

2x spotkałem gościa i raz byłem u niego w domu, wtedy okolice ul.Korkowa wa-wa. W sumie nie wiem czy dobił do 55 l.

Lipa.

Reply to
alojzy nieborak

W dniu 20.10.2023 o 16:35, alojzy nieborak pisze:

Też tylko o nim słyszałem, podobno był rocznik '66 więc miał teraz 56 albo 57 lat. Dziwne trochę, może chorował? wie ktoś?

Reply to
Janusz

W dniu 21.10.2023 o 09:33, Janusz pisze:

Może już wystarczająco wykazał się.

Reply to
io