Linka do napędu skali

Witam, Może wiecie gdzie można dostać dobrą linkę do napędu skali, może być metalowa albo taka bawełniana z sztuczną duszą. No w ostateczności dobra sztuczna plecionka:). W zopanie połamała mi się całkiem, a bez generatora m.cz ani rusz:|

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Ukaniu" snipped-for-privacy@WYWALTOgazeta.pl napisał w wiadomości news:c5jddq$ein$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Spróbuj w sklepie z artykułami wędkarsko-żeglarskimi

Ja używałem nici chirurgicznych do szycia serca (przeterminowanych) :) Pozdrawiam T.F.

Reply to
Tomasz FANGRAT

Juzing zeglarski. Nylonowy jest, bawelny na wierzchu nie ma - czyli pozornie slizgac sie moze. Ale od czego kalafonia w spirytusie?

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" snipped-for-privacy@waw.pdi.net> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.tpi.pl...

Witam Dzięki przejdę się do żeglarskiego zobaczę, a średnicę ma w miare małą?, zresztą npewno pójdę zobaczyć.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Tomasz FANGRAT" snipped-for-privacy@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:c5je3n$fs5$ snipped-for-privacy@absolut.sgh.waw.pl...

Witam .

:) Właśnie mi się przypomniało że mam znajomych w kombinacie szeroko pojętego zdrowia społecznego, muszę zobaczyć jak taka nić wygląda:).

Czasem też naprawiam stare radia, no i wtedy napewno jakiś ersatz się przyda.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu