Krakow - potencjometr stereo - gdzie?

Szukam sklepu, ktory by mial potencjometr stereo, logarytmiczny, 10 - 22 kOhm. Wiem, Cyfronika, Elfa, tam takie potencjometry chodza po pare zlotych, ale przesylka bedzie kosztowac wiecej, a ja nie chce wydawac fortuny. I nie chodzi mi o japonski Alps robiony w Chinach za 100 zl/sztuka, tylko zwyczajny Telpod. I zeby byl przykrecany do obudowy, nie pod plytke. Pzdr, POKREC.

Reply to
POKREC

POKREC napisał(a):

Toż Cyfronika mieści się w Krakowie :)

A tu kilka podpowiedzi, zaznaczam mogą być nieaktualne. Większość z tych sklepów znajdziesz też w Internecie.

ELES Ul. Wrocławska 8 tel. 421 79 45 Akis ul. Zakopiańska 85 tel. 260-94-61 Monster Elektronik ul. Chochołowska 11 tel. 266 33 26 ELEKTRON ul. Wiślisko 2 tel. 421 33 38 Cyfronika ul. Sąsiedzka 43 tel. 266 54 99 EPRO Elektronik ul. Meiselsa 3 tel. 0601-54-27-61 SMD Optoelektronika ul. Kalwaryjska 34 tel. 0501-70-07-46 ELZAR ul. Grenadierów 9/f (boczna Rydla) tel. 638 57 22, ELEMAR ul. Mitery 8 (koło Matecznego) tel. 292 02 11 Bujnowicz ul. Czarneckiego 8 tel. 656 05 44

Reply to
antek

Użytkownik antek napisał:

Dzieki! Popytam, moze cos beda mieli. A Cyfronika prowadzi sprzedaz w sklepie niewirtualnym? Takim z lada i ze sprzedawca, z towarem i pieniedzmi z reki do reki? Pzdr, POKREC.

Reply to
POKREC

POKREC napisał(a):

Tak, ale dużo z asortymentu mogą nie mieć od ręki bo podobno sprowadzają z Maritexu itp. :)

Reply to
antek

Jest dość sporo elementów, jednak nie tyle co w Monsterze.

To podobnie jak w ELZARZE :)

Reply to
antek