konwerter ADC 24bit AK5392-VS

Ja nie mam i nie wiem gdzie można dostać, ba, nawet nie wiem gdzie można kupić:) Niestety

Pozdrawiam PS zawsze śmieszy mnie zadawanie pytań przeczeniem, mam nadzieję że się nie pogniewałeś:)

Reply to
MariuszC

Kamil Kieca napisał/a:

Duże problemy z zakupem kości AKM są ostatnio, chyba że trafisz na kogoś komu zostały części, ewentualnie może da się sampla dostać od producenta?

czerstwy

Reply to
czerstwy