Jakie panele pasuja do SONY CDX-S2000

Jakie panele pasuja do radia SONY CDX-S2000 czy da rade L480 ??? wyglada podobnie?

Prosze o pomoc

ew. kupie panel do tego radia marcin @ reprodukcje.com

Reply to
bd

insane napisał(a):

może mu ukradli.

Reply to
MAYDAY

Bo zazwyczaj kradna radia bez paneli. Wiec jesli ktos ma takie radio to jest podejzenie ze jest zlodziejem.

Czyli zostawiles panel w samochodzie a zabrales radio? Czy moze zostawiles radio i panel a zwineli ci tylko sam panel?

Reply to
Filip Ozimek

W interesie producenta jest to, aby te panele nie byly dostepne inaczej jak z nowym radiem.

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek napisał(a):

O, wypraszam sobie! Też mam radio bez panela a kradzione nie jest bo panel zgubiłem/ktoś mi zakosił z kieszeni. Na szczęście radio i tak miało iść wkrótce do wymiany a że panel to były tylko mechaniczne popychacze więc radio teraz gra w piwnicy :-)

Reply to
badworm