instrukcja czestosciomierz PLF-22, oscyloskop KR 7203A

Witam,

Wczoraj postowałem przez google, ale wątek nie pojawił się na tpi.pl. Więc ponawiam:

Może ktoś pomóc w temacie instrukcji do częstościomierza PFL-22 (Zopan) . O serwisowce nie śmiem wspomnieć ;)

Przydałoby się tez coś o oscyloskopie KR 7203A.

Gdzie szukać? Może ktoś ma? W W-wie mogę wypożyczyć do skalkowania za kaucją.

Pozdrawiam, Marek

Reply to
Marek MANO