Indykacja ;)

baseline?

peak separation?

Czasem tłumaczenia są radosne...

Reply to
DJ

A po polsku to niby lepiej ? Dziekan malpa ch.uj edu pl :-)

Lepiej bylo jak z pewnym Rosjaninem przy flaszce wymienialismy maile. Dopiero pod koniec drugiej wyszlo ze 'malpa' i 'sobaka' to jest to samo ;-)

Reply to
Jerry1111

Na

Jak sie spojrzy na mentalny przekrój społeczeństwa to trudno się dziwić, że sie infantylne nazwy łatwo przyjmują. Dziwi mnie tylko że ta mądrzejsza część społeczeństwa nie daje dobrego przykładu. Ja jakoś nie widzę powodu żeby nie nazywać rzeczy ich zwykłymi nazwami żeby być trendy, ale ja córkę mam już na studiach to chyba stary jestem...

Reply to
Padre