Gniazda miniusb i PS/2

A w Gammie patrzyles? Maja z touch-screenem..

:-)

Reply to
jerry1111

Ale opisywanie sprzętu w HDL-u to IMO jest jednak tworzenie software. :-)

BTW. Dlaczego AHDL a nie coś ustandaryzowanego?

Z pewnością masz większą wiedzę informatyczną niż ja, ale jak znam życie, IMO ten termin jest zbyt optymistyczny. :-) Jeszcze sporo czasu spędzisz na studiowaniu tych fragmentów dokumentacji kości które opuściłeś albo uznałeś za mało istotne podczas pierwszego czytania. A w zasadzie to przeglądania

- bo IMO trochę ciężko jest przeczytać tak od razu np. 900 stronnicowy "hardware manual" dotyczący tylko jednej z kości użytych w projekcie. :-) Po prostu w trakcie prac wyjdzie na jaw sporo drobnych problemów których wcześniej nie przewidziałeś albo nie zdawałes sobie z nich sprawy.

BTW. W ubiegłym tygodniu 2 wieczory (~ 8h) zajęło mi stwierdzenie że linkuję aplikację z przestarzałą wersją biblitek, a następne 3 wieczory i całą sobotę znalezienie mikrozwarcia między nogami procesora (QFP100 w rastrze 0.5mm). :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec
Reply to
Piotr Wyderski

Sa 320x240, ale STN. Do tego Gamma wstydzi sie swoich cen, a do uzyskania informacji ofetowej potrzeba wypelnic taki formularz, ze czym predzej wysylam te firme na drzewo. :-(

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski