Głośniki

Witam,

Gdzie można dostać małe głośniki (4cm lub mniejsze)?

Pozdrawiam M.

Reply to
mistrzu

mistrzu napisał(a):

rozbierz sluchawki... wybacz, ale glupie pytanie - glupia odpowiedz...

jakie i do czego ci te glosniki?

Reply to
"Przemcio Ż."

Prościej będzie napisać gdzie ich nie można dostać - w sklepie mięsnym :))) A poza tym w każdym sklepie elektronicznym, także w sklepach internetowych i na Allegro.

Reply to
Plumpi

Użytkownik "Przemcio Ż." napisał:

W słuchawkach nie są takie głośniki, jak potrzebuje.

Do odtważania dźwięku w małym urządzeniu przenośnym, tak by nie trzeba było używać słuchawek :-)

pozdrawiam M.

Reply to
mistrzu

Użytkownik "Plumpi" napisał:

Szukałem i oprócz elfy nie znalazłem - a tam są za drogie.

To nie może być jednorazowy zakup.

Pozdrawiam M.

Reply to
mistrzu
[...]

Myślę, że te Ci się spodobają - brzmią zskakująco dobrze, jak na takie maleństwa:

W tym linku, który podałem w poprzednim poście na pewno nie będzie to zakup jednorazowy...

RoMan Mandziejewicz napisał:

Dziękuję bardzo :-)

pozdrawiam M.

Reply to