Gdzie te schematy?

Witam

Mam klientowi podpiąć centralny zamek do autoalarmu. Niestety nie mogę znaleźć _nic_ na jego temat! Google go nie znają. Mam w bookmarkach rosyjską stronę, gdzie kiedyś było naprawdę dużo schematów alarmów - ale link się zdezaktualizował :( Czy możecie zarzucić linkiem do jakiejś solidnej bazy cobym wygrzebał ten alarm? Na centralce mam napis: WEB SC-196B

Pozdrawiam! Maciek

Reply to
scx