Gdzie kupić LM2599T 3v3 i 5V

Hej,

Przekopałem wszystkich większych dostawców w Polsce i nie znalazłem nikogo kto miałby w ofercie LM2599T. Na stronie Nationala stoi że kostka jest Full Production. Nie potrzebuje 1000 sztuk. Bylo by super gdyby udało się kupić ok

30 sztuk 3v3 i 30 sztuk 5V, do tego może kilkanaście -adj

Aha Potrzebna FV.

Reply to
Verox

w TME lub w Microdis można kupić wszystko co jest w katalogu Farnell-a (LM2599T w małych ilościach też)

Reply to
Michał

Sprawdź też, czy kupując bezpośrednio u Farnella nie będzie taniej i szybciej. K.

Reply to
John Smith

  1. Są u Farnella.
  2. Dlaczego LM2599 a nie LM2670/3/6? Lubisz droższe układy wymagające radiatora i o mniejszej sprawności?

LM2599 ma deklarowaną sprawność 73% a LM2670 88% - to oznacza odpowiednio 27% lub 12% strat - ponad dwukrotna różnica.

On Wed, 26 Nov 2008 11:34:01 +0100, John Smith napisał:

No.. z TME mi odpisali że czas oczekiwania 14-20 tygodni. No dzięki, prawie pół roku ;-)

Reply to
Verox

On Wed, 26 Nov 2008 16:14:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:

Dzięki.

Problem jest taki, że są gotowe płytki, przerobienie tego zajmnie zbyt wiele czasu, chociaż - TME powiedziało mi że ściągnie za 20 tygodni ;-)

Racja. Przy następnej akcji z zasilaczami trzeba przerobić płytke.

Reply to
Verox