Gdzie jest pin 1 układu scalonego?

Zrób! Chętnie popatrzę.

Reply to
Pszemol

Jakieś przykłady podasz może?

Reply to
Pszemol

W dniu 2017-04-28 o 04:18, Pszemol pisze:

Nawet fotkę, a właściwie to skan:

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

W dniu 2017-04-28 o 13:38, Paweł Pawłowicz pisze:

a z drugiej strony?

a.

Reply to
Miller Artur

W dniu 2017-04-28 o 16:07, Miller Artur pisze:

Z drugiej strony normalnie.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

To mi wyglada na technologiczny produkt uboczny wtryskiwania obudowy - niektore duze uklady Altery maja trzy takie wgnioty od gory obudowy a w czwartym rugu ładną, celową kropke dla oznaczenia pinu 1.

Myślę ze tu błednie interpretujesz - co to za scalak i jak wyglada od gory?

Reply to
Pszemol

Już napisałem, wygląda zupełnie normalnie. Scalak to TA8493, driver do silniczka. Nie znam technologii wykonywania obudów. Polemizowałem jedynie ze stwierdzeniem, że nie ma znaku pod spodem.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

Zapewne z góry tez ma normalną kropkę a to z dołu to wlewek technologiczny a nie oznaczenie nóżki nr 1 😊

Reply to
radioamatorek

I o to mi dokladnie chodziło.

Reply to