Gdzie eleganckie przyciski na obudowę?

Znacie jakiś sklep online, gdzie dostanę estetyczne przyciski do przykręcenia do obudowy, najlepiej z otworem o średnicy ok 10 mm? Idealnie by było gdyby jeszcze miały wyczuwalne kliknięcie. To co jest powszechnie dostępne, jest po prostu paskudne.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

Dariusz Zolna pisze:

Może niezupełnie eleganckie ale przyzwoicie wyglądające są przyciski do automatyki. Zobacz sobie np serię Harmony Schneidera.

Średnice niestety większe - 22 i 16 mm. I ceny tez nie są małe od kilkunastu do trzydziestu paru złotych. Ale przynajmniej nie przestają stykać po roku.

Reply to
Mario

Dariusz Zolna pisze:

Nieźle prezentują się w praktyce przyciski "wandaloodporne" z wykończeniem metalowym. Znajdziesz bez problemu w katalogu ELFA i pewnie u innych dystrybutorów też.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Też brałem takie pod uwagę, ale moje urządzenie ma dość specyficzne wymagania, między innymi jeśli chodzi o wielkość i "wypukłość" elementów sterujących (musi mieć możliwość obsługi w rękawiczce). Poza tym te wandaloodporne są dosyć duże i mimo wszystko zepsułyby estetykę urządzenia. To samo dotyczy przemysłowych. Postanowiłem przerobić także pod tym względem projekt i zamiast 3 przycisków użyję jednego enkodera obrotowego. Pasującą gałkę trochę łatwiej znaleźć (choć wielkiego wyboru nie ma, bo nawet jeśli jest coś estetycznego, to ze strzałką / kreską określającą położenie). Teraz będę musiał znaleźć czernione śruby M3 z łbami na imbus / torx albo inny estetyczny sposób na połączenie przedniego panelu z obudową, bo w obecnej wersji właśnie przyciski go mocują.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna