Dziwny sygnal w telefonie.

Witam. Telefon Panasonic, bezprzewodowy (900MHz). Dzisiaj, po podniesieniu sluchawki zamiast standardowego "uuuuuuuuu" uslyszalem owszem - sygnal ciagly, ale co chwile przebijal sie przez niego inny, o wiekszej mocy i troche wyzszej czestotliwosci. Cos "ala" uuuuuUUUUUuuuuuuUUUUUUUuuuuuu i tak dalej. Co ciekawe czasami sygnal jest OK. Czy cos nie tak z centrala, czy moze zasilacz zaczyna dawac za wysokie napiecie (OUTPUT: DC 12V, 500mA - to nie jest oryginalny zasilacz, ale o tych samych parametrach) Z gory dziekuje za wszystkie sugestie.

Reply to
Adam

Dnia 2004-07-19 22:33, Użytkownik Adam napisał:

To może być naprawdę wszystko. Jeśli telefon działa prawidłowo, to nie ma się czym przejmować. Może po prostu w sąsiedniej linii była akurat zajętość i poprzez indukcję sygnał przeniósł się do twojej linii.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Moze masz poczte glosowa TP?

Reply to
Marek MANO

Dziekuje za info. Otoz tak. Raczej z opadami to nie ma nic wspolnego (w mojej okolicy +/-

30km malo popadalo). Zadnej uslugi typu poczta glosowa, przekazywanie polaczen itp. nie mam. Dzisiaj podlaczylem starego "grochota"oraz innego stacjonarnego Panasonika... i wszystko gra (?). Moze to jedanak telefon ?
Reply to
Adam