DXP pytanie

Witam,

Mam pytanie odnośnie DXP. Otóż tworzę duży projekt, który składa się z kilku "sheetów". Z każdego mniejszego schematu tworzę "green box-a" i w nadrzędnym pliku łącze to wszystko w całość. Chciałem każdy z mniejszych schematów potraktować jako "black box" tak że na zewnątrz wyprowadzam sygnały tylko poprzez porty. Stworzyłem projekt hierarchiczny i niby wszytko działa. Tylko jak zrobić aby połączenia przez porty i przez nazwę były lokalne tylko w obrębie danego schematu. Co teraz mam taką sytuację że dwa różne sygnały nazywają się tak samo w różnych "sheetach" a w wyniku końcowym są połączone. Jest na to jakiś inny sposób oprócz ręcznej zmiany nazw tych sygnałów?

Pozdrawiam brać lutującą:)

Reply to
Luk
Greg(G.Kasprowicz