Dwustronny termotransfer...

Użytkownik mIrO napisał:

Robisz wydruk obu stron, wycinasz je z około półcentrymetrowym marginesem. Kartki składasz ze sobą tonerem do wewnątrz i pozycjonujesz oglądając to wszystko pod światło. Dla ułatwienia można przebić kartki szpilkami w jakiś dwóch możliwie oddalonych punktach lutowniczych po przekątnej płytki. Tak spozycjonowane kartki obklejasz po trzech bokach. Do klejenia stosuję papierową taśmę klejąca tzw. malarską (do zabezpieczania np. futryn przy malowaniu mieszkania). Taśma ta i jej klej bez problemu wytrzymują temperaturę prasowania. Czwarty bok pozostawiasz niesklejony. W ten sposób otrzymujesz coś na kształt papierowej torebki czy koperty. Przez ten niesklejony bok wsuwasz laminat i prasujesz na żelazku. Dalej postępujesz tak jak z jednostronnym (maczanie, adrywanie papieru i trawienie)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk napisal:

A ja zrobilem sobie z pleksiglasu i pinezek "wzronik" ulatwiajacy pozycjonawnie (porzadnie scisniete wydruki sa bardziej czytelne pod swiatlo) i mocowanie laminatu (kropelka "kropelki" :) Przy okazji - odkrylem wlasciwy srodek do zdejmowania papieru po prasowaniu

- proszek do prania. Wystarczy wrzucic plytke do cieplego roztworu i po dziesieciu minutach papier odchodzi praktycznie sam - nie pozostawiajac resztek na miedzi. GRG

Reply to
Gregor

da rade, ale co ci stoi na przeszkodzie pogrubic sciezki tam ,gdzie sie da?

Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

jak robie sobie preview wydruku -> borwse pcb i tam w properities danej warstwy zaznaczam show holes to sie pokazuja. Wiec z tym nie mam problemu, gorzej ze nie umiem zmusic auto routera do nie robienia "vias" pod scalakami...

Pzdr, Mario.

Reply to
Angel

Pytanie tylko czy to dobrze :) Ja probowalem kwaskiem cytrynowym - ladnie bulgotalo ale zostwiailo kupe smieci ktore trzeba bylo usowac mechnicznie (i uwazac na cienkie sciezki). Potraktowany proszkiem do prania (AFAIR Persil) papier odchodzi w jednym kawalku - resztki pozostaly tylko w paru otworach lutownicznych, usunalem je pluczac plytke pod kranem :) GRG

Reply to
grzegorz.domagata

Może prymitywne, ale jednak skuteczne: Tworzysz trzecią warstwę "MidLayer1" i na niej kładziesz prostokąty (do niczego nie podłączone) w miejscach, gdzie nie chcesz przelotek.

Pozdrawiam

Reply to
ONX

Nic, pogrubie :)

M.

Reply to
angel

On Mon, 10 Oct 2005 00:12:19 +0200, SP9LWH napisał:

Spoko, ja mam linuxa więc zostaje przktycznie tylko eagle. Ale gerbery zrobić się da :-)

Reply to
Verox