DSX6010 - problem z wgraniem listy ?????

Mam problem z wgranie listy kanałów do DSX6010. Program DSXEdit. Wgrywać moge tylko z prędkością 19200 i zawsze kończy się to komunikatem błąd zapisu. Nastepuje to w różnych momentach. Zazwyczaj zaraz na początku. Przy prędkości 38400 połączenie następuje, ale po naciśnięciu przycisku zapisz od razu program się zawiesza.

Jak myślicie, co może być padnięte. Eprom, czy coś z portem komunikacyjnym ? Jeżeli eprom. to może ktoś wie który to układ, mógłbym sam wymienic.

Czy jest inna metoda wgrania listy niż port RS ?

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrowienia

Jabba

mail: snipped-for-privacy@galtex.pl

Reply to
Jabba

U¿ytkownik "Jabba" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.tpi.pl...

NTG szukaj pl.rec.telewizja pozdro mirek

Reply to
mik media

Czesc

DSXEdit.

Niekoniecznie. W tym co ja mialem byla upalona kostka konwertera rs 232C - wiec jak najbardziej TG ;-))

-- Pozdrowienia Jurek Szczesiul

Reply to
Jerzy Szczesiul