Dekadowa drabinka rezystorowa

No ale dla użytkownika nie ma znaczenia, czego tam w środku Chińczyk nawsadzał. Pokazuje z akceptowalną dokładnością albo nie pokazuje. Moje pokazują.

Ale właściwie w czym problem? Parafrazując dzielnicowego Parysa: jak będzie dobrze pokazywał -- będzie dobrze... Nie będzie dobrze pokazywał... cmok... rozumiemy się? :-)

Sądzę, że Chińczyk sprzedaje dokładnie takie, jakie klienci chcą kupić. Chcą kupić 5%, to się im nadrukuje złoty pasek. A że innych niż 1% już nie potrafi robić...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 11-06-2016 o 11:03, spider pisze:

Cytat z tej strony "Końce diód połączone są z "

Reply to
konsul41

No niezupełnie. Watek jest o tym skąd taką drabinkę wydłubać.

Szczególnie te z potencometrem wlutowanym.

W jednym jest 10%+ błędu. Miszczu z budowlanego podpiął do gniazdka i powiedzial że przeciez działa i reklamacja raczej nie ma sensu. Mogę oddać.

Napięcie. Do sprawdzenia czy opór też musiałbym miec zestw rezystorów lepszych niz 1% a tego dorobiłem się niedawno. Ale te chińskie co mam pokazuja bardzo duży błąd pomiaru R we wszystkie strony i różnie na róznych zakresach.

Problem z chińskimi drabinkami jest rownież w tym że kazdy rezystor z innej serii ma inne współczynniki temperaturowe i taką drabinke można sobie wsadzić w d...

Reply to
Sebastian Biały

Dla osoby kupującej w celu wydłubania drabinki - może to być istotne.

Moje też (prawie). Ale drabinki nie wyjmę bojej tam w zasadzie nie ma.

W wyjmowaniu szitu z szitowych mierników. Nie nadaje się on w zasadzie do nawet amatorskich konstrukcji. Dalej szukam czegoś za 20zł gdzie jest faktycznie drabinka zrobiona w postaci jednego elementu. Na razie nie znalazłem. A chińczycy o dziwo nie produkują. Nie wiem czy nie czas aby samemu zacząc sprzedawać zestawy rezystorów, od razu 0.2%.

Mam tu troche chińskich 10% i mają rozrzut nawet troche powyżej 10%. W dodatku kilka sztuk nie przewodzi w ogóle :D

Reply to
Sebastian Biały

Jeśli może być przewlekany to restor.pl zrobi każdą wartość na zamówienie. Robią nawet kilka sztuk. Jakościowo świetne.

Pzdr

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

A cenowo jak to wygląda?

Reply to
janusz_k

Bardzo przyzwoicie ale zależy od ilości. Dawno już zamawiałem. Zamawiałem wersję 0.1% 10ppm po +/- 2 do 3 PLN przy ilości 100 szt. Nie oznacza to też że nie sprzedadzą 10 szt lub nawet 5 szt. Zaletą jest to że jak chcesz 1.234k to taki mogą zrobić.

Pzdr

Adam

Reply to
Adam Górski