Czyzby zuzyte glowice?

Witam. Mam magnetowid ktory przywiozlem z Niemiec. Ma on 4 lata, ale obraz jakis na nim marny bo kasety moje leciwe traca kolory zanikaja kolory co jakis czas przy czym na moim 16 letnim magnetowidzie nie zanikaja wcale i sa jakby ostrzejsze. Czy to mozliwe ze moj 16 letni magnetowid mial lepsze glowice niz te 4 letni i idealnie zadbany magnetowid z Niemiec (Samsung)? Czy moze sa zabrudzone ale gdyby byly zabrudzone to o ile pamietam sniezyl by obraz silnie.

Reply to
Zimbabwer

Am Mon, 11 Sep 2006 11:35:14 +0200, "PAndy" <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> schrieb:

ja uzywam(lem) poprostu najtanszy papier toaletowy ( taki szary). przykladam go nasaczony alkoholem do glowicy i obracam glowice (w te i nazad). nie mialem nigdy zadnych problemow, a robilem to przez 16-cie lat:-)

Reply to
W. Kopciak

Mon, 11 Sep 2006 11:35:14 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "PAndy" <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ja biorę kawałek zwykłego papieru biurowego, zwilżam lekko propanolem, przyciskam (nie za mocno) do bębna i obracam. Zmieniam papier wielokrotnie.

Trzeba też wyczyścić nieruchomą część bębna (i to conajmniej na całej długości opasania) i oczywiście resztę toru taśmy.

Reply to
BLE_Maciek