Czym się różni 18650?

2.57-2.58Ah konkretnie :) One mają dopuszczalny prąd ciagłego rozładowania jakieś 25A. To są aku do wysokopradowych zastosowań. Oczywiście zakładając, że odprowadzisz jakoś ciepło.

Sorry, drobna nieścisłość VTC5d, ale spodziewam się, że a będa równie dobre. Sony VTC są nowszą generacją na bazie NMC (tlenki niklu, kobaltu, manganu). Sa bardziej wydajne od poprzedniej generacji NCA. Po 500 cyklach @4A, pojemność zleciała do ~2.2Ah. Dodatkowo, wyraźnie mniej się grzeją przy rozładowaniu/ładowaniu takim prądem niż np. NCA Samsunga o podobnej pojemności.

Reply to
Marcin Debowski

Wed, 25 Oct 2023 09:27:30 +0100, w <uhaj7b$ql0$1$ snipped-for-privacy@news.chmurka.net>, Cezar snipped-for-privacy@tlen.pl.invalid> napisał(-a):

I prąd rozładowania zapewne. Ale do czołówki to raczej 18650 za 10zł niż za

100zł ;) Poza tym trup po 3 latach to tak słabo.
Reply to
radekp

Thu, 26 Oct 2023 06:27:31 -0000 (UTC), w <uhd0sj$1d4nm$ snipped-for-privacy@dont-email.me, Jacek snipped-for-privacy@go2.pl napisał(-a):

Ja mierzę ładowarką (ma taką opcję). VTC5 u mnie mają teraz ok. 2000mAh, natomiast świeżo kupione VTC6 z Allegro po 17zł szt z depakietu mają 3000mAh.

Reply to
radekp

środa, 25 października 2023 o 09:57:47 UTC+2 Lisciasty napisał(a):

bier co masz taniego dla latarki to i tak jak zastrzyk amfetaminy

Reply to
Heng

Tak nawiasem mówiac - oni chyba tego akumulatorka nie robią, tylko "brandują". Zamawiają gdzies ze swoją marką, albo sami oklejają.

Skoro padł, to mozesz sprobowac zerwac ten plastik i zobaczyc czy cos na ogniwie nie pisze.

J.F

W dniu 2023-10-27 o 15:02, J.F pisze:

Chyba jakieś LG ale ja się nie znam na tym

LGEBF1L1865 S003A036N3

Reply to
Lisciasty