Czy złącze DINmini4p to to samo co SVideo(SVHS) ?

Firma Begli

produkuje kabelki i chce u nich zamówić kabelek do podłączenia komp - TV gdzie z obu stron jest złacze SVIDEO (SVHS). Na ich stronie znalazłem kabel, który oni opisują jako Przył DINmini4p*DINmini4p. Czy to jest to samo co SVIDEO ? Czy może to kompletnie inne złacze ?

Jurek S

Reply to
ircysWYTNIJTO

Użytkownik snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Bardzo podobne. MiniDIN oprócz różnych ilości styków, mają różne ułożenia prowadzącego plastiku (poziome albo pionowe). Przyjrzyj się swojemu telewizorowi i MiniDin. MiniDin 6p jest np. w myszy, klawiaturze i ma pionowy plastik Jednak obstawiam, ze wtyczka z kabla ma pionowy plastik, a SV potrzebuje poziomy.

Reply to
SP9LWH

Użytkownik snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Jest duże prawdopodobieństwo, ze to to samo

SP9LWH

Wtyczka w kablu ma poziomy. Nie mam mozliwości fizycznie zobaczyć tej wtyczki. Stąd moje pytanie. Zatem czy to to samo ?

Jurek S

Reply to
ircysWYTNIJTO

Użytkownik snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Zanim zamówisz zapytaj ich. Jeśli nie wiedzą, niech to ktoś spróbuje u nich włożyć do telewizora czy kamery. Jak potwierdzą kupisz, jak nie będzie pasować, zareklamujesz

Reply to
SP9LWH