Czujniki Halla vs Ethernet

qlphon pisze:

A co masz na wyjściu czujnika? Nieobrobione napięcie (kilkaset mV) czy inne rozwiązanie? Dołączenie prawie wszystkiego do Ethernetu łatwo zrobić przetwornikami Advantecha. Do Twoich potrzeb może wystarczą moduły ethernetowe serii ADAM-6000:

Na przykład taki 8-wejściowy:

Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Ja zrobiłbym to na PLC. Cena będzie porównywalna z powyższym modułem (albo niższa, jeśli użyje się tańszych sterowników) a w komplecie zasilacz i więcej wpływu co z tymi danymi się robi.

Niestety Adamy są dosyć drogie. Można jeszcze poszukać czegoś z oferty ICP-DAS - to tańszy odpowiednik Adama. Tajwan, ale porządny.

Pozdrawiam, Michał Smolnik snipped-for-privacy@fims.pl

Reply to
Michal Smolnik