Części elektroniczne elektroniczne od ręki

W dniu 2017-09-20 o 10:24, Marek pisze:

W Trójmieście parę sklepów (cokolwiek by to znaczyło) by się znalazło, o bardzo różnych profilach i lokalizacjach - od centrum do miejsc właściwie poza samym Trójmiastem. Większość (?) ma swoje strony gdzie można obejrzeć asortyment, a i zamówić się zwykle da. Kilka sklepów istnieje od bardzo dawna, tzn co najmniej od lat '80 i co najmniej dwa z nich są w tej samej lokalizacji (Cezar i dawny Bomis w Gdyni, niektórzy jeszcze mówią że Aprovi to dawny sklep z Kościuszki tylko przeniesiony, nie wiem jak jest z Wieniawskiego bo tam od bardzo dawna nie byłem). I parę mniejszych i większych firm mających magazyny na miejscu. Tylko zwykle trochę trzeba poczekać na obsługę (zanim zamówienie trafi do magazynu, magazyn znajdzie, spakuje itd, więc lepiej najpierw wysłać zamówienie, a potem jechać, bo większość jest blisko obwodnicy). Oczywiście do katalogu TME to trudno startować, ale całkiem sporo da się kupić na miejscu, o ile jest się firmą. Ale też jakbyś chciał kupić w miarę współczesny układ (np SAM L21, a myślę że nawet pamięć FRAM) no to byłby jakiś problem. Tyle że z tym to i TME miewa problemy, chociaż ostatnio się poprawiło.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Muszę jeszcze wspomnieć, że były takie czasy, kiedy części elektroniczne (nie te o wartości muzealnej, które sobie leżały w sklepach ZURT), można było w Łodzi kupić tylko w sobotę rano na giełdzie na ul. Zjazdowej.

Tej samej, na której zaczynali handlując na metalowym łóżku założyciele TME :) Takie nasze "od zera do milionera". Można ? Można !

Reply to
sundayman

Ten przy dworcu ... oporniki mamy ... ale nie SMD.

Piotrze, bo Ty jakis dziwnych rzeczy szukasz, np jakies rdzenie z dziurka :-)

Tak czy inaczej - maly sklep na pewno nie bedzie mial "wszystkich czesci"

A spróbuj im to przypomnieć... te szufladki sklejone z pudełek od zapałek....

Reply to
Marek

W dniu 2017-09-21 o 09:36, Marek pisze:

Ale się rozwineli, zamiast pieniądze przejeść i przepić mają jeden z większych o ile nie najwiekszy sklep w Polsce, a i wyszukiwarkę mają wg mnie najlepszą. Szczególnie jak trzeba wyszukać coś po parametrach, zamiennika albo coś nowego się projektuje.

Reply to
Janusz

W dniu 2017-09-20 o 10:24, Marek pisze:

A Bielsko-Biała Cię nie interesuje? :) Ostał się tu u nas w zasadzie jeden sklep, nowy elektronik na wjdeloty, masz jeszcze oddziały w Cieszynie, Żywcu, Czechowicach. Główny sklep jest nie najgorzej zaopatrzony, i jest dość spory.

Reply to
Janusz

W dniu 2017-09-20 o 23:37, Dariusz Dorochowicz pisze:

Byłem niedawno (znaczy jakieś dwa lata temu) - jeszcze był.

Paliwo nie kosztuje więcej niż przesyłka?

Rzuć jakimiś nazwami. Nie znam żadnego sklepu w okolicy obwodnicy (z wyjątkiem BIALL, ale to nie jest sklep z częściami). P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2017-09-21 o 10:04, Janusz pisze:

Często korzystam, ale ostatnio obsługa mnie zdenerwowała. Zauważyłem błąd. Przekazałem im info. Rozumiałem, że zależy im na jakości ich strony i poprawią. Nie spodziewałem się odpowiedzi, a już na pewno nie takiej. Po tej wymianie maili potem zadałem jeszcze dwa pytania na inne tematy - zero odpowiedzi - znalazłem się na czarnej liście?

Trzeba czytać od końca - jak maile (typ elementu w temacie pierwszego maila, wyciąłem rozbudowane stopki):

====================== Mam dość. Napisanie krótkiej uwagi, bo zauważyłem u Was na stronie błąd, to miała być sekundka. Nie mam czasu na głupie zabawy. Wolicie mieć błąd - Wasza sprawa.

Macie tam kogoś (jakiegoś może elektronika, a nie specjalistę ds sprzedaży), kto potrafi przeczytać (ze zrozumieniem !) załączoną kartę katalogową bo Pan, który mi odpowiada z pewnością nie potrafi.

Pozdrawiam Piotr Gałka

W dniu 2017-09-14 o 15:26, Jabłoński Karol pisze: >

Piotr Gałka

W dniu 2017-09-20 o 18:03, wowa pisze:

Długa (amperek) Karmelicka (koło kościoła) Wiślisko Krasickiego (ech stało się w kolejce po Tonsile) Zwierzyniecka (Telpod) Sienna Kalwaryjska potem Józefińska (Bomis) Zamoyskiego Królowej Jadwigi Kościuszki Starowiślna Składnica harcerska na krakowskiej Nowa Huta przy placu centralnym giełda elektroniczna pod Elbudem

... i komu to przeszkadzało ? :)

Reply to
Roman Rogóż

W dniu 2017-09-21 o 11:32, Piotr Gałka pisze:

Napisałem do nich. Odpowiedź:

|Witam | |Dziękujemy za informację - faktycznie był błąd. |Został poprawiony i od jutra dane będą pokazywane poprawnie. | |Dziękujemy i będziemy wdzięczni za wszelkie inne tego typu uwagi |jeśliby Pan coś jeszcze zauważył. | |Pozdr. |Darek Maląg

Reply to
Adam

No, prawde mowiac, to wychodzi, ze idea sklepu stacjonarnego polega na tym, ze czesc za 50gr sprzedaja za 5zl.

Bo z 50gr zysku nie wyzyja.

Jesli jednak potrzeba tych czesci kilka, to oplaca sie poczekac :-(

W dniu 2017-09-21 o 15:43, Adam pisze:

Ostatni mój mail nie adresowałem do tego co mi wcześniej odpowiadał tylko do snipped-for-privacy@tme.pl i do snipped-for-privacy@tme.pl licząc, że trafi do kogoś rozumnego...

Rozumiem, że dopiero po Twojej interwencji doszli do tego, że jest błąd.

Masz jakieś znajomości ? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2017-09-21 o 11:17, Piotr Gałka pisze:

Maritex, Elhurt, Mastercośtam - nie pamiętam - chyba ze dwa zjazdy za Auchanem... Unisystem... ten trochę ukierunkowany. Jeszcze coś by się pewnie znalazło.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2017-09-21 o 17:56, Piotr Gałka pisze:

Wysłałem info bezpośrednio z ich strony korzystając z linka "Zgłoś błąd". Formatka mówi, że wiadomość taka kierowana jest na adres snipped-for-privacy@tme.pl Znajomości nie mam, kupuję u nich okazyjnie.

Reply to
Adam

Maja części i za 15 groszy, więc? Chyba że chciałeś powiedzieć, że zarabiają albo na skali* albo na innych, droższych rzeczach. A te tańsze są po to by ich odwiedzać.

*- we wczesnych latach 90 poznałem pewnego Niemca, który był dystrybutorem firmy produkującej armaturę, chwalił się tym, że na jednym asortymencie (to było jakieś kolanko lub trójnik) zarabia tylko 1 feniga. I był bardzo szczęśliwy z tego powodu.
Reply to
Marek

W dniu 2017-09-20 o 10:24, Marek pisze:

Co jest na południu to nie wiem (np. jak się trzyma WGE przy GUSie) ale na północy:

Soltronik na Wolumenie

Elekronik też Wolumen
AVT
Wolumen w niedzielę - są sprzedawcy na straganach, w pozostałe dni płody rolne i badziewie z Chin. Dodatkowo kilka mniejszych sklepów otwartych w ciągu tygodnia. Subiektywnie po wyburzeniu starych bud i zrobieniu nowych pawilonów jednak ubyło sklepów elektronicznych.

Reply to
Piotr Dmochowski

W dniu 2017-09-21 o 18:35, Piotr Dmochowski pisze:

Jest tam wciąż kilkanaście pawilonów, co daje pewien wybór, i presję konkurencyjności, ale sprzedawcy chyba starają się wyszukiwać swoiste nisze rynkowe, aby nie wchodzić sobie w paradę (zanadto). Tłumów klientów tam nie ma. No cóż, w dobie handlu internetowego trudno konkurować cenowo, gdy za czynsz płacą tam pewnie dość słono.

Reply to
BaSk

Nie chcialem powiedziec, ze zarabiaja na skali, skoro mowimy o sklepie detalicznym.

Mozliwe, ale wtedy te tanie zrobmy po zlotowce. Zlotowka tez tanio :-) Albo spakujmy po 100 szt.

Mowisz o Wekton ? tam na glownej stronie polityka cenowa pokazana :-) i drobiazg warty 15gr sprzedaja za 75gr przy 1 szt :-)

Moze i tak byc, ale czy to

kwestia ilosci jak sam mowisz. Gdyby mial klientow narzekajacych na to, ze chca 1 szt, a przesylka

25zl, to by pewnie zadowolony nie byl.

Tak z ciekawości, pokaż link.

Reply to
Marek