Co to za rodzaj podstawki ZIF do SMD ?

Cześć.

W sprzęcie HP natrafiłem na taką podstawkę do kostki BIOSu:

Wygląda na to że montuje się ją *zamiast* układu, na dole jest waska i ma footprint identyczny z układem. Na górze jest dzwignia dociskająca układ do padów.

Przydała by mi się taka lub podobna. Czy to ma jakąś nazwę? Przeglądam dłuższa chwilę googla i widze głównie przelotki do smd dla programatorów lub podstawki montowane na inny footprint niż oryginalny układ.

Reply to
Sebastian Biały