Budowa gitarowego (przed)wzmacniacza lampowego

Witam, poszukuję kogoś obeznanengo i chętnego z Krakowa do zbudowania (oczywiście odpłatnie) gitarowego (przed)wzmacniacza lampowego. Generalnie zależy mi na wykorzystaniu tego co leży mi na półce.

Założenia:

- robota z moich klocków (lampy, trafa), powinno ich spokojnie wystarczyć na preamp.

- końcówka do skompletowania; zależy od dostępności części/finansów itp.

- montaż na pająka; w obudowę wsadzę sobie sam. Czysta robota elektroniczna.

- preamp (kanał czysty, mocny przester, eq 3 punktowy) generalnie do grania metalu ale wiem, że to zależy od dostępnych klocków.

Więcej szczegółów dla zainteresowanych.

Reply to
Flup