Brakuj?cy kod do radia...SC-805

Zanim wywolam niechcianą wojnę: Jestem właścicielem samochodu i radioodbiornika w środku. Auto przywiezione z UE.

Serwis nie podał mi kodu do radia. Dowiozłem im radio, numery VIN itp. Dalej cisza. Radioodbiornik wyświetla: OFF. Z tym sobie dam rade. Czy jest ktoś w Warszawie kto za rozsądne pieniądze uruchomi mi radio?

Na życzenie wyslę odpowiednie informacje.

pozdr, J/\cek

Reply to
J/\cek