BCD->7S

Witam! Poszukuję schematu transkodera BCD na kod wyświetlacza 7-segmentowego. Przeszukałem grzecznie archiwum grupy, ale pojawiły się tylko odpowiedzi w stylu, ze takie układy istnieją (TTL 7447...) także w postaci PLD. Tylko ja potrzebuje po prostu (lub aż) narysowanego slicznie układu. Takiego, co by się w TINIE dało narysowac, za pomocą tamtejszych komponenentów. (O ile wiem, to takie gotowca-komponenetu tam nie ma) W literaturze też nic nie znalazłem (chocby Układy Scalone TTL w Systemach Cyfrowych J.Pieńkosa). Jak sie zapewnie domyslacie jestem studentem, który dopiero pare miesięcy temu zetknął się z zawiłym tematem elektroniki cyfrowej.

Prosze o pomoc i wyrozumiałość lamerstwa.

Satoshi

Reply to
Satoshi
Tadeusz Bodalski

Dnia Tue, 10 Jan 2006 21:21:43 +0100, JohnyR napisał(a):

[...]

sposób podejścia do sprawy jak najbardziej ok, tylko taka moja rada: spróbuj więcej nie cytować - trochę się ciężko czyta...

pzdr.

Reply to
Yaro

Nie wiem co to TINA ani jakie tam są elementy, ale schemat w bramkach jest w każdym chyba dataszicie do 7447 np:

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tako rzecze Satoshi :

Sigh. A było sprawdzić dataszita. Pierwszy link w googlu : <

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba
[ciach]

Tina to środowisko do projektowania i symulowania cyfrowych układów elektronicznych.

Już sobie poradziłem... po pierwsze schemat logiczny jednak był cały czas u Pieńkosa... a po drugie: w ogóle nie jest mi to potrzebne bo w Tinie są transkodery, w tym 7447 :D

Dzięki za pomoc

Satoshi

Reply to
Satoshi