antena WIFI

Mam karte miniPCI do laptopa, ale nie mam do niej antenki wewnetrznej (2 zlacza malutkie do karty). Czy ktos wie gdzie mozna taka antenke kupic?

Reply to
doktorek

np. w firmie Eteque w Berlinie miewają. W 100^2 innych sklepach pewnie też. Musisz dopasować do karty. Jaki to producent?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

producent MSI Wireless MP11B2 miniPCI MS-6827

Tu chodzi o antenke, do laptopa - wewnatrz laptopa , nie na zewnatrz. Jak to takie pospolite to dobrze, pokopie dalej, bo u mnie w sklepach nie ma.

Reply to
doktorek

wszystko przekopalem, to jest nie do kupienia w Polsce

Reply to
doktorek
Reply to
Marek Dzwonnik

to wie tylko produent laptopa, rozkrec klapke i sprawdz czy jest miejsce wzdloz LCD, czy klapka jest z plastiku ? jesli tak to mozna dorobic antene (50-150zl)

Pozdrawiam.

Reply to
RusH