Schema gezocht

Ik zoek een schema van een Bauknecht tv type PM 55-48.

Iemand??

Bedankt,

Denis

Reply to
Marco Polo

Op Sat, 27 Sep 2003 10:45:06 GMT schreef "Marco Polo" :

Dat is antiek, Bauknecht zelf heeft nooit TV gemaakt, de toestellen die in Belgie verkocht werden waren Barco, hoe het in nederland zit weet ik niet

Reply to
x !

"x !" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Op deze reactie zat ik nu net te wachten. Niet dus.

Ik weet ook dat het antiek is, is het daarom slecht? Hopelijk komt het met jou wel nog goed. Bedankt voor een niets aan de groepswaarde toevoegende inbreng.

Denis

Reply to
Marco Polo

Op Sat, 27 Sep 2003 15:11:48 GMT schreef "Marco Polo" :

waar lees jij dat het slecht is, is gewoon een vaststelling. had je de moeite gedaan om het eens beter te lezen en mee te delen of de nederlandse Bauknecht TV's ook Barco toestellen zijn dan had ik je misschien kunnen heb heel wat schema's liggen uit de buizenperiode. niet dus, oetlul

Reply to
x !

bLauPUNKT, is gelijk aan Grundig chassis CUC3400. Had ik eerder beloofd dingen op te zullen zoeken? Ik heb het deze week nogal druk gehad helaas.

En zo antiek als Bauknecht TV's (mij helemaal niet bekend) is ie vast niet, zal wel van rond 1988 zijn.

"x !" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Wie zou hier de Oetlul zijn? Ik? Ik dacht jij, die hier zijn eerste stappen in de groep zet, en denkt dat het genoemde toestel een buizen tv is.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ik hou het niet meer. Maar laat het je gezegd zijn, op de manier waarop je je intrede maakte heb je het voor het grootste deel verkorven.

Bij deze, nog éénmaal dergelijke opmerking en PLOINK is je deel.

Denis

Reply to
Marco Polo

Inderdaad Maarten, het was eigenlijk een beetje een samenloop van omstandigheden. Ik mailde je en zag je niet meer in de groep. Mede met die wormtoestanden en virusdingen, dacht ik dat ik een mail van jou per ongeluk te prullenmand inkeilde, of dat je een weekje naar de Balearen was. Door je nickname verandering liep het al helemaal in het 100. Maar, nu we weer weten wie wie is komt het wel in orde hoor.

Wat ik dus zoek is een schema voor de genoemde en een oplossing voor dat halifaxdingetje van mij. Eigenlijk zoek ik daar ook een schema van. Het type nummer is CTV1466SL. Daar heb ik condensator 301 vervangen, 47microfarad 50 volt. Deze was open gesprongen. Nadien geen spielerei maar een zeer scherp haast onhoorbaar (buiten gehoorbereik) geluid.

Bedankt voor de moeite,

Denis

Reply to
Marco Polo

Op Sat, 27 Sep 2003 19:19:47 GMT schreef "Marco Polo" :

Wat is er belachelijk aan, je geeft een type van een tv toestel van een merk dat nog nooit zelf tv's gemaakt heeft en de laatste 25 jaar zelfs geen meer verdeeld heeft en daaruit zou men moeten weten of het reeds een halfgeleider toestel is, terwijl de meeste Bauknecht toestellen buis toestellen waren.

als je eens bekijkt welke domme en onnozele en pseudo interessante vragen ge in de ng's stelt, mag ik nog heel wat uitsteken om jouw niveau ook maar te evenaren

daar zou ik niets mee verliezen, doe maar

Reply to
x !

En dat allemaal om het stomme misverstand dat het om een Bauknecht TV zou gaan.... Jonges toch....

Inderdaad vanwege dat virus heb ik de letters et in mijn mailadres door xx vervangen... Via de groep ben ik gewoon bereikbaar, maar het nadeel is dat ik niet altijd onthoud dat ik nog moet reageren op een al gelezen bericht, en dat ik niet altijd in de buurt van mijn schema's en aantekeningen ben als ik berichten lees. Nadeel van mijn mailbox is dat ik laatst binnengekomen berichten het eerst afhandel, en zo langzaam naar boven werk in een poging mijn mailbox te legen. Dat lukt ook niet altijd.

Van dit toestel kan ik me alleen herinneren dat het twee zwakke elco'tjes heeft in het primaire gedeelte van de voeding, en dat die overspanning veroorzaakten bij defect. Net als bij de bekende Onwa toestellen van een paar jaar later, het ontwerp lijkt er ook veel op. Opgeblazen elco's secundair door de overspanning, 2SC2335 defect geeft standbyprobleem, HOT defect, 12V zener defect etc. Schema helaas niet aanwezig.

Hoy Maarten,

Gaat idd om een Blaupunkt, en natuurlijk niet om een Bauknecht. Daar zat ik idd fout. Dank zij jou zag ik mijn fout. Wat niet wil zeggen dat die omhooggevallen mestkever dat niet meteen kon zeggen. Dan was het zover niet gekomen.

Groetjes,

Denis

PS weet je daar soms ergens een schema van te bemachtigen?

Reply to
Marco Polo

"x !" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Beste wat me ooit overkwam is iemand die zei dat domme vragen niet bestaan. Maar dat was jij niet geloof ik he?

Verder zullen anderen wel uitmaken wat je als nieuweling mag uitsteken. Niet jijzelf.

Aangaande het stellen van vragen, ware het beter geweest dat je moeder toen ze van jou zwanger was, aan de haar behandelende geneesheer gevraagd had of het wel mocht dat ze iets als jij op de wereld losliet. En of ze niet beter wachten zou op een vrucht die wel 100% in orde was.

MP

Reply to
Marco Polo

tog wel gaaf dat zoon bauknechgie kan koken of koelen hahhahahah

geef nog beeld ook prachtig

-- Spel, schreif en gramatieka fauwte zijne bewust en tot grood fermaak voor de leser geschrefe.

schreef > > Ik zoek een schema van een Bauknecht tv type PM 55-48.

Reply to
carlos

"carlos" schreef in bericht news:3f76ed7e$0$28902$ snipped-for-privacy@news.euronet.nl...

Ook onderaan antwoorden is ter bevordering van de lezer uitgevonden. Denis

Reply to
Marco Polo

maak ik zelf wel uit waar ik schrijf hugh

"Marco Polo" schreef in bericht news:UHEdb.45897$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

Reply to
carlos

"carlos" schreef in bericht news:3f775300$0$28896$ snipped-for-privacy@news.euronet.nl...

Dat doe je niet, daar zijn nu eenmaal regels voor.

Denis

Reply to
Marco Polo