Grundig met geluids fout.

Hallo ik heb een Grundig ktv T63-640 met een CUC chassis 6310.Hij speeld als een plaatje maar heeft een rare fout,het geluid gaat aan en uit soms met tussen periodes.De netschakelaar heb ik al vervangen met de 2 maak contacten,wat kan ik verder nog nakijken?

Reply to
marinus janssen

"marinus janssen" schreef in bericht news:415ec058$0$61747$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

als

Heb je er echt een nieuwe schakelaar ingezet? Want dan moet het over zijn. En hoe is die balk aan de onderkant van het beeld, als het euvel zich voordoet? Verspringt het volume hierop? Zit het koptelefoon-entrée niet los (soldeer)?

Reply to
J.v.Gelderen

"J.v.Gelderen" schreef in bericht news:415ed585$0$267$ snipped-for-privacy@news.kabelfoon.nl...

los

testen.En ja echt een nieuwe schakelaar en ik heb dat stukje met de koptelefoon ook helemaal door gesoldeerd.???

Reply to
marinus janssen

"marinus janssen" schreef in bericht news:415eda64$0$41690$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

speeld

met

zijn.

Ik kijk morgen even in de doc. en dan krijgt u nog nader bericht.

Reply to
J.v.Gelderen

"marinus janssen" schreef in bericht news:415ec058$0$61747$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

als

Ik heb even in de doc. de zaak bestudeerd, maar dit is zonder een osciloscoop niet op te lossen. U kunt van mij het schema-gedeelte krijgen van de klacht. In dat geval gaarne een rechtstreeks verzoek aan keyne apestaartje kabelfoon.nl dat is dus één naam aan elkaar vast. Ik hoor nog wel van u.

Met vr.gr.

Reply to
J.v.Geldereren

"J.v.Geldereren" schreef in bericht news:41611590$0$250$ snipped-for-privacy@news.kabelfoon.nl...